woensdag 27 augustus 2014

Klop, klop, wie is daar?





















Vanaf maandag is ‘Achter Gesloten Deuren’ weer op televisie. Een programma dat niet bepaald mijn favoriet is. Sterker nog, ik heb er een hekel aan. Even wat achtergrondinformatie voor de mensen die het niet kennen: Achter Gesloten Deuren is een reality programma waarbij allerlei anonieme geheimen van Nederlanders worden verzameld. Vervolgens wordt het geheim omgetoverd tot een leuk en spannend verhaal in de vorm van een reconstructie.

Achter Gesloten Deuren zegt het zelf al. Het betreft persoonlijke geheimen die achter gesloten deuren plaatsvinden. Inderdaad. Die deuren zitten op slot. En dat is niet voor niks zo. Maar nee, de redactie van Net5 kan geen genoeg krijgen van alle smeuïge verhalen. Net5 haalt als het ware de sloten van al deze deuren.

Afgezien van het belabberde acteerwerk en de achterlijke reconstructies, zijn er eigenlijk nog twee groepen mensen waar ik met mijn hoofd niet bij kan. En dat zijn de mensen die deze verhalen/geheimen naar de redactie van Net5 sturen en de mensen die naar het programma kijken en denken dat het allemaal gewoon echt is.

Ik hoop gewoon één ding en dat is dat de redactie van Net5 gewoonweg geen verhalen/geheimen meer ontvangt. Zou wel leuk zijn als nou alle sloten worden vervangen en dat niemand weet waar de sleutels zijn. Dan komt Net5 gewoon voor de gesloten deur te staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten