donderdag 14 augustus 2014

Ik heb niet gekeken naar...

Even een korte opsomming van drie ontzettend populaire programma’s met opvallend hoge kijkcijfers. Drie programma’s waar honderdduizenden mensen gisteren naar keken, behalve ik.

Ik heb niet gekeken naar Krasse Knarren. Waarom? Omdat ik niet echt geloof in nostalgie. Nostalgie. Een aspect waar het in het programma grotendeels om draait. De goede oude tijd weer tot leven wekken en mooie herinneren herleven en delen met 4 andere BN’ers. Of zij zijn te oud of ik ben gewoon te jong. Omroep Max ligt denk ik te ver van me af. Ik kan er (nog) niet naar kijken.

Ik heb niet gekeken naar Hollandse Zaken. Waarom? Ik vind de manier van vragen stellen en een debat leiden van Cees Grimbergen gewoon irritant. Daarnaast vond ik het onderwerp nou niet echt iets hebben, waardoor het mijn interesse wekte. De overgang is namelijk niet iets waar ik me direct of indirect druk over maak.

Ik heb niet gekeken naar het EK Atletiek. Waarom? Sport op televisie trekt me sowieso niet echt. Daarnaast bevat atletiek zóveel verschillende onderdelen en categorieën dat ik totaal geen indicatie heb van wanneer iemand goed of minder goed presteert. Atletiek is ook vaak iets waar je in je eentje naartoe werkt. Best knap hoor, maar mijn voorkeur gaat meer uit naar een teamsport.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten